Prywatna Szkoła Podstawowa

Jesteśmy najlepsi!

2023.10.11-13 Zwiedzanie Wrocławia

W dniach 11-13.10.2023r. uczniowie klas 4-7 udali się na trzydniową wycieczkę do Wrocławia. Pierwszego dnia spacerowaliśmy szlakiem krasnali zwiedzając historyczne punkty miasta, takie jak Ostrów Tumski, Katedra św. Jana Chrzciciela, Stare Jatki, Kościół Garnizonowy oraz Rynek. Wieczorem mogliśmy zobaczyć oświetlone miasto i pospacerować po wyspach szlakiem "Wrocław by night".
Drugiego dnia udaliśmy się do unikatowego centrum wiedzy o wodzie "Hydropolis". Następnie zwiedziliśmy Halę Stulecia, Park Szczytnicki i Ogród Japoński. Tego dnia głównym punktem programu był Ogród Zoologiczny wraz z Afrykarium. Wieczorem podziwialiśmy też pokaz grających fontann w Parku Szczytnickim.
W dniu wyjazdu zobaczyliśmy słynną Panoramę Racławicką, Pomnik Katyński i Uniwersytet Wrocławski z Aulą Leopoldina oraz Wieżą Matematyczną. Przejechaliśmy też kolejką gondolową "Polinka" nad Odrą. Ostatnim punktem wycieczki był wyjazd windą na słynny Sky Tower- taras widokowy na 49 piętrze.
Po intensywnych trzech dniach wróciliśmy do Krakowa. Chętnie odwiedzimy Wrocław ponownie!